8 Eylül 2011 Perşembe

ACILARIN KUŞU ZENCEFİL :)

  selam herkese :)
      
          Bugün size kuşumuz zencefilden bahsetmek istiyorum.Kendisi mavi renkli , ötmeyi seven bir muhabbet kuşu
 cinsinden de anlaşılacağı gibi ötmeyi seviyor.Zencefilin eşi de vardı 'tarçın'  vardı diyorum çünkü artık yok...Kendisi çok
 uzaklara kaçtı,zencefili bir başına bırakıp başka kuşların peşinden çok uzaklara gittti.
          Olay 26 mayıs günü gerçekleşti.O gün evde zencefil , tarçın ve ben vardım.Zencefil ve tarçın pek anlaşabilen bir
 çift değildi ama yinede birliktelerdi :) ( taki o güne kadar ).O gün her zaman olduğu gibi tarçın ve zencefil birbirlerine
 hiç susmadan ötüyorlardı kafesin kapısı tam kapanmamış olacak ki bir kavga anın da tarçın kafesi terketmiş.Ben mutfağa
 su almaya gitmiştim içeriden yine ötüşmeleri geliyordu pek aldırmadım sonra içeri bir girdim TARÇIN evet! TARÇIN
 balkonun önünde tanımadığım bir kuşla uçuyor. Kafeste zencefil yalnız başına zavallı kuş şokta tabi ben de şoktayım.
 Hep evde uçan kuşum tarçın artık sokaklarda üstelik yanında başka bir kuşla ( o kuşta bir serçe ) olacak şey değildi
 ama oldu.Zencefil 1 saat falan şokta kaldı sonra kendine geldi görenler  'eşi gitti bu dayanamaz ölür dediler ' ama zencefil dayandı.
         Şimdi yalnız ama mutlu (sanırım) kafeste yalnız yaşamanın keyfini çıkarıyor.Dışarıdan gelen serçe seslerine ötüyor
 belki oda kaçmak için kendine kuş ayarlıyordur. kim bilir :)

                                                       sevgiyle kalın....
                                                     

1 yorum:

  1. ya kendimden utanıyorum şu an kuşumuz zeytin deyince... :D
    hoş bir blog olmuş takipteyim :)

    YanıtlaSil