1 Kasım 2011 Salı

ahh şu gribin gözü kör olsun !!!!

 herkese merhaba....

biliyorum uzun zamandır sizi ihmal edip yazmıyorum..okul bir yandan ,hastalık (bu hastalık grip oluyor) bir yandan
yakamı bırakmıyorlar...bir elimde peçete diğer elimde ıhlamur ve üzerimde yorgan yatıyorum...içmediğim ilaç, çay,çorba kalmadı geçmiyo bu hastalık sülük gibi yapıştı..bu da yetmezmiş gibi birde sesim değişti , bu ses benim olamaz !! sanki ben değilde eve, aramıza sızmış yabancı biri konuşuyo...susturun şu yabancıyı demek geliyor içimden sonra biraz dinleyince hımm tamam bu benim diyorum :)) anlayacağınız üzere kısa bir süreliğine çevrim dışıyım ama en yakın zamanda geri dönücem..bekleyin beni :)))hıı bu arada siz kendinize iyi bakın benim gibi hasta olmayın....
                                                             sevgiyle ve sağlıkla kalın.....

3 yorum: