14 Ekim 2011 Cuma

GEÇMİŞE YOLCULUK....

 selam yine ben;
bugün biraz heyecanlıyım çünkü yarın ilkokul öğretmenim ve arkadaşlarımla buluşucam :) yıllar sonra bir araya geliyoruz...herkesi çok merak ediyorum..
.çok garip bir duygu çocukken ayrıldığımız arkadaşlar şimdi büyüdüler , herkes farklı yerlere
farklı hayatlara kaydı...buluşunca ne olacak bilmiyorum ilk tepkiler ayy! çok heyecanlandım yine :)
8 yıl aynı sınıfta okuduğum kardeşlerim evet kardeş onlar her şeyimizi paylaştık...
beraber gülüp beraber ağladığım, oyunlar oynadığım ,
küsüp barıştığım her şeye rağmen birbirini seven arkadaşlardık...umarım hala öyleyizdir...
bütün gelişmelerden sizi haberdar edeceğim...bekleyin beni arkadaşlar ben geliyorummmm :))))
               
                                        sevgiyle kalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder