6 Ekim 2011 Perşembe

   selam herkese :)
    size bugün okul çilemden bahsetmek istiyorum.evet okul çilesi!hadi okula alışıyosunda bu ulaşım sorunu ne olacak bilmiyorum ?  okul dönüşleri tam bir kabus yalnız dönüşleri değil gidişler de öyle...okula giderken ki çaba mı görseler bana madalya verirler.o otobüse binmek için harcadığım çaba ve emeği olimpiyatlarda harcasam şampiyon olurum :))
    hadi bindim diyelim çilem burda bitmiyor, şimdi sırada ayakta dengede durmak var burası tam olimpiyatlık...tam 30dk boyunca dengede durmak...yazması kolay ama durması çok zor...işte içimdeki eğitim aşkı olmasa çekilecek dert değil anlayacağınız...benim gibi böyle sorunu olan herkese hayatta başarılar diliyorum(olimpiyatta mı demeliyim?)...ahh! sonunda evdeyim :))                            
                                                      sevgiyle kalın....

1 yorum:

  1. Bizim de böyle bir servisimiz vardı, kamyondan bozma resmen :)

    YanıtlaSil